31. března 2011

Tématické čmárání.

Konečně něco opravdu aktuálního a zcela čerstvého (odleželé hodinku a půl).

Tak, se svým kamarádem a spolustudentem z výššího ročníku Vojtou (alias Foxem) jsme se rozhodli vyvětrat tužky (já i propisku) a zaplnit papíry čarami a šrafurami. Vymysleli jsme témata, která jsme napsali na papírky a pak losovali, na které to téma se bude kreslit. Omezili jsme se časem na 15 minut. Vojta kreslil standartně tužkou na A4, já si zvolil do začátku menší formát A5 a černou propisku, ale pak jsem přešel nakonec k A4 a tužce.

Téma: prací prášek

Želé - Fox
Foxův obrázek.


Prací prášek - M4rsellino
Můj obrázek.


Téma: město

Město - Fox
Foxův obrázek.


Prací prášek - M4rsellino
Můj obrázek.


Téma: želé

Želé - Fox
Foxův obrázek.


Želé - M4rsellino
Můj obrázek.


Témata želé a prací prášek byla poměrně náročná, ale celkem jsme si s nimi poradili. Jen jsem doufal, že mi toto 45 minutové "klání" trochu rozvíří fantazii a vyplodí z hlavy nějaké parádní nápady, ale napadli mě jen tuctové věci. Snad příště už to bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat