17. ledna 2011

Nalezeno v archívu IV

Průběh práce
Doctor Adam, který měl sloužit jako splash screen mobilní hry.

Jak tak procházím svůj archív starých prací, tak jsem narazil i na jeden pixelart z roku 2007, který jsem dal začátkem prosince minulého roku do své galerie na PixelJointu. Kupodivu se obrázek zalíbil a v týdenním i měsíčním hodnocení se držel kolem 3. místa, za což jsem byl nesmírně rád.

Včera byl uveřejněn žebříček prvních deseti za prosinec a k mé neskonalé radosti se opravdu umístil 3. a dostal ke svému profilu ikonku trofeje.

Tento obrázek měl sloužit jako titulní obrázek do jedné hry, ale ta nakonec nebyla vydána. Co se týče procesu "výroby" obrázku, tak musím přiznat, že mi to trvalo velmi dlouho a s prvním krokem, jak barvit, mi pomohl phob (obrázek jsem označil ve WIP). Do té doby jsem s ditheringem (zjemňování) vůbec nepracoval, a nevěděl, jak ho přesně dělat. Ještě doplním, že jsem použil 42 barev.

Průběh práce
Průběh práce (sekvence) - WIP.


Skici
Náčrtky, které jsem použil a nepoužil.

Žádné komentáře:

Okomentovat