5. ledna 2017

PF 2017



I když je již passé přát štěstí do nového roku, tak stejně se zpožděním uveřejňuji PFko. Myšlenkami jsem byl už někde v únoru nebo březnu a proto když jsem si uvědomil, že je teprv pátého ledna, tak jsem si řekl, že na přání do nového roku vlastně ještě není tak pozdě.
A připojuji bilanci, která je vzkazem pro mé budoucí já.

Bilance roku 2016

Už jsem měl strach, že než se ohlédnu za rokem 2016, bude rok 2018. Byl to poměrně stručný rok na události v mém výtvarném životě. Když si to projíždím, tak mi ani nepřijde, že se některé věci udály loni.
Třeba mi vyšel kraťas Fuška ve sborníku Vějíř a krátký komiks Za dvěřmi v BubbleGunu. Pak mobilní hra Star Shooter Arcade, kam jsem dělal grafiku a ještě jsem napixeloval nějakej pixelart.
Vlastně toho zas tak moc není a přidali se mi k tomu do fronty řady projektů a projektíků, které nejsou zdaleka dokončené... Ale trochu to stírá fakt, že jsem dokončil 5 skicáko-sešitů a dva naplnil z poloviny. Ovšem bohužel jsem byl celkem línej něco z nich skenovat...
Takže loňský rok nic moc. Inktober jsem dal jen do poloviny, ArtDropDay vůbec.

Výhled do roku 2017

Častěji sem psát. Víc komiksu. Něco dokončit.

Žádné komentáře:

Okomentovat