29. ledna 2016

Průřez rokem 2015

Udělal jsem si průřez tvorby minulým rokem (na internetu bývá jako 'Summary of Art'). Jde o vybrané obrázky z mého pohledu stěžejní nebo jsem je prostě zvládl časově zařadit líp (a naskenovat), než jiné a jejich náhledy poskládal do takovéhoto kalendáříku.


  • Leden - Nějak jsem nedokázal najít kresby z ledna. Tato možná je z loňského ledna.
Leden. Jedna z mnoha snad lednových skic.

  • Únor - [celý obr. na DA] Luchsketch. Chtěl jsem založit nějakou pravidelnost, třeba v rámci krátkého času při obědě něco skicnou na počítači. Bohužel se to nedalo dlouhodobě pravidelně opakovat.
    Březen. Jedna z posledních rychlovek.
    Trochu Holy z RD, řekl bych.
  • Březen - Luchsketch 2. Po krátké pauze přišla snaha oživit obědové skici. Ale zas nic, celkem jich vzniklo 9.
  • Duben - [celý obr. zde] Angustus a Zdar. Brushpen, Copic fixky a decentně pastelky. Obrázek se mi stále líbí. Takovýto styl bych si chtěl udržet. Ale jsem pořád roztěkaný.
  • Květen - [více příště] Star Shooter Arcade. Na této hře se podílím již od konce roku 2014. Ladí se už jen detaily, hra brzy výjde a tak budu moci z ní ukázat mnohem více.
  • Červen - [celý obr. zde] Adeline a Grobin. Stejné nástroje jako u "Angustus a Zdar".
  • Červenec - [celý obr. zde] Scout walker Mandelinka. Toto je značně dobarvené na PC.
  • Srpen - V srpnu byl plenér v Novém městě. Neuchvátil mě tolik jako předešlí z Úsova, ale i tak to bylo fajn. Obrázek vznikl z nepovedené a začmárané nádražní budůvky.
Srpen. Neplenérová čmáranice z plenéru.

  • Září - Fanouš Dana Černého pro jeho kreslířkou soutěž "fanouškovský Fanouš". Tuš na A4. Mrzí mě jen, že jsem už neměl odvahu udělat nějaké pozadí. Originál darován Danovi.
Září. Fanouš.

  • Říjen - [skici zde] Dvoustránkový komiks Předtím. Pro mě významný projekt minulého roku. V nedaleké budoucnosti snad publikuji online i s informacemi navíc.
  • Listopad - [více příště, náhled jedné stránky zde] Komiks Za dveřmi. Pod dobrým dojmem z kraťásku Předtím jsem se s Terkou vrhl na tvorbu komiksu pro Bubblegun. Fanzin prý bude koncem února.
  • Prosinec - Secret Santa 2015. Tuto každoroční událost jsem vždy propásl, ale minulý rok ne! Jde o to, že náhodně vybrané osobě nakreslite pixelartový obrázek na základě informací, které o sobě napíše. Sice jsem kvůli dokončení obrázku propásl film v kině, ale aspoň jsem to dokončil v přijatelné podobě.
Prosinec. Příchod do města Vapourg.



Žádné komentáře:

Okomentovat